Reklama
  • Wtorek, 14 marca (13:00)

    Składniki na 4-5 porcji: 50 dag piersi z indyka, 2 pomidory (lub 1 łyżka koncentratu pomidorowego), 1 duża marchewka, 1 cebulka, 4-5 suszonych moreli, 2 łyżki śmietany 18%, 1/2 szkl. rosołu drobiowego, np. z kostki, 1 łyżka mąki pszennej, 1 łyżka musztardy, np. sarepskiej, 1 łyżeczka suszonego rozmarynu, sól, pieprz, olej rzepakowy do smażenia, listki bazylii do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 14 marca (13:00)

    Składniki na 4-6 porcji: 60 dag udźca z indyka, 4-6 ziemniaków, 2 średnie marchewki, po 1 czerwonej i żółtej papryce, 1 łyżka mielonej wędzonej papryki, po 1 łyżeczce mielonej słodkiej i ostrej papryki, 1 łyżeczka ziół prowansalskich, 1/2 łyżeczki suszonych płatków chili, sól, pieprz ziołowy, 4 łyżki posiekanej natki pietruszki, olej z pestek winogron.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 14 marca (13:00)

    Składniki na 4 porcje: 50 dag mięsa drobiowego, np. z udźca indyka, 1/3 szkl. suszonych pomidorów z oleju (z olejem), 2 papryczki chili, 2 cebule, 2 ząbki czosnku, ćwiartka limonki, 1 łyżeczka curry w proszku, 1/2 łyżeczki kurkumy, 3-4 listki kefiru lub 2 listki laurowe, szczypta cukru, szczypta soli, pieprz cytrynowy, 1 szkl. mleczka kokosowego lub 2-3 łyżki mascarpone, świeże zioła do dekoracji.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 14 marca (13:00)

    Składniki na 8 porcji: gulasz: 50 dag piersi z indyka, 3/4 szkl. mrożonego groszku, 2 średnie marchewki, 4-5 różyczek brokuła, 100 ml śmietany kremówki, 1 łyżeczka rozmarynu, po 1/2 łyżeczki pieprzu ziołowego i kurkumy, sól, pieprz, olej; ciasto: 40 dag mąki pszennej, 25 dag masła, 2 żółtka, 2 łyżki kwaśnej śmietany, szczypta proszku do pieczenia. 2. Gulasz: mięso umyj, osusz, pokrój w kostkę. Wymieszaj z rozmarynem, pieprzem ziołowym i kurkumą. Brokuły ugotuj, osącz i zmiksuj z kremówką. Marchewki obierz, pokrój w talarki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 9 marca (13:00)

    Składniki na 4 porcje: 1/2 pęczka czosnku niedźwiedziego, 1 pęczek szczypiorku, 1/2 pęczka tymianku, 3 łyżki oleju, 100 g serka śmietankowego, sól, pieprz, udziec indyka bez kości (ok. 1,5 kg), 800 g ziemniaków, 400 g marchewki, 150 ml mleka, 1 łyżka masła, gałka muszkatołowa.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 9 marca (13:00)

    Składniki na 4 porcje: 40 dag mrożonego szpinaku, 250 g ryżu, 1 cebula, 200 g jogurtu naturalnego, 1 mała cebula, sól, 1 łyżeczka +7 łyżek oleju, 100 g serka śmietankowego, 4 sznycle z indyka, pieprz, 250 ml bulionu drobiowego, 300 g marchewki, 1 papryczka chili, 3 dymki, 1 łyżeczka curry w proszku, 1/2 łyżeczki kurkumy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 9 marca (13:00)

    Składniki na 4 porcje: 1 owoc mango, 3 łyżki masła, 2 łyżki przyprawy curry w proszku, 5-6 łyżek mąki, 100 ml soku z mango, 100 ml bulionu warzywnego, 100 ml mleka kokosowego, sól, pieprz, 1 łyżeczka cukru, 200 g ryżu, 4 sznycle z indyka (po ok. 15 dag każdy), 1-2 jajka, 50 g bułki tartej, 50 g wiórków kokosowych, olej kokosowy do smażenia, czipsy kokosowe do dekoracji (ewentualnie).

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 8 marca (13:05)

    Skład na 4 porcje: ● 4 kotlety z piersi indyka ● pęczek dymki ● cebula ● ząbek czosnku ● 200 g ryżu basmati ● łyżeczka curry ● 200 ml mleka kokosowego ● papryczka chili ● ananasy w puszcze ● 10 g świeżego imbiru ● 2 łyżeczki mąki kukurydzianej ● olej ● sól i pieprz do smaku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 marca (13:05)

    Składniki dla 4 osób: 4 kotlety z piersi indyka, 25 dag sera mozzarella, 2 łyżki drobno posiekanej natki pietruszki, 1 jajko, bułka tarta, olej, sól • pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 marca (10:05)

    Składniki (4 porcje): ● szklanka kaszy jaglanej (ok. 180 g) ● 500 g mielonego mięsa z indyka ● 1/2 szklanki rodzynek ● surowe jajko ● łyżeczka masła ● pęczek natki pietruszki ● 3 szklanki bulionu mięsnego lub warzywnego ● 2 czubate łyżki przecieru pomidorowego ● sól ● pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0